Sunday, February 28, 2010

Baru Balik KLCC . Nak Tau Saya Beli Ape Tak ? :D

Tadi saya pergi ke KLCC berniat untuk membeli kasot Vincci sebab esok tanggal 01 March 2010 saya akan bekerja di syarikat penerbangan Malaysia - tapi bukan pramugari la iaitu seangkatan dengan Awan Dania . :D hahaa! so beria la saya shopping beli kasot kerja tu kan . aleh2 beli kasot Nose la plak sebab Vincci cam sesak and tak bape nak best plak kasutnye arini :'( . Sedih la sket .

Actually kan , saya bukan nak menunjuk2 kasot Nose yang baru di beli itu pada petang tadi . Cume saya dapati ade iklan DIGI di seblah kanan . nampak kan ? so , ape tunggu lagi . kelik2 la Nuff saya tu supaya saya dapat beli kasut lagi . then yuolls tinggalkan link yuolls kat ChitChatChut so that i will come to yuolls blog and kelik2 Nuff yuolls plak ok :D

XOXO!

4 comments:

nareiQa said...

alamak lupe letak gambo kasot plak :'( terexcited la plak smpei terlupe . haaaiiissshhh . *wink *wink :D

Ken Wooi said...

show the pic =)

kenwooi.com

Anonymous said...

tula mane pic kasut nose u syg... i nk nengok gak. heeee. love u.

huda salleh

nareiQa said...

i da pakai g keje tadi :D huhuuk!