Friday, February 5, 2010

Blogging Back :D

Huhuu.. 
I'm blogging back ! Suka x? Suka x? Suka x?
Ahaks! Aku ni cakap ngan sape la plak?
Macam la ade owang nak melawat blog aku ni.. Huu.. :'(


Hurm.. Tujuan aku kembali memblogkan diri ini adalah kerna aku teruja melihat mereka2 yang begitu kusyuk untuk active memblogkan diri mereka sendri.. So, aku pon da mendapat aura untuk mengikuti perangai mereka untuk memblogkan diri sendri la skang neyh.. Uhuuk.. Sangat seronok melihat blog mereka yg santek2 belaka.. I wonder , how come they do it? Oleh kerna aku ni ade la gak penyakit buta IT, so aku pon terliur je la melihat blog2 mereka tu tanpa di sedari oleh mereka.. Huuhuu sedih dah aku.. Rase cam nak nanges je skang neyh sambil jari jemari meneruskan kerjanya untuk menaip di kebod neyh :'(


Hurm.. Actually aku memang ngaku yg aku da lame bebeno x menghadirkan diri kat blog aku neyh.. Ianya da bagaikan "hidup segan , mati x mahu" dah jadinye.. Then my bff (huzaifah) comment kat fb wall page : "nape x update blog?" Ayatnya tu memang la simple lagi pimple , tapi ianya begitu menusuk kalbu ku.. Abeh 1 dunia tau yg aku ni pemalas nak update blog.. Kalau la aku rase blog aku ni umah, maunye da bersawang kot, ntah2 da reput n roboh lagi.. Tidak! So, thats why la aku nak sesape yg nengok blog aku  neyh : tolong kami , bantu kami , kami anak .. : eh ape aku mepek neyh? Aku cume nak kowang give support la kat aku sket ye..
We Play Give n Take ! And of course i will appreciate it !  TATA  :D


p/s : thanks my huzaifah cuz wake me up to update my blog :')

p/s : ini la budak yg blognye x bape nak best tu :'(
uuhhuuukk!



4 comments:

Anonymous said...

Keep it up babe!!!
i love u.

huda huzaifah

nareiQa said...

tq huzaifah :D

mohad said...

selamat ber blog..

nareiQa said...

thanks ijad :D
welcome :D