Friday, February 19, 2010

Sonok Ke Kawen Mase 2010 ? :D

Haha :D
Umor saye 24 ok :')
(asal aku gtau yuolls? --> ntah la)
actually saya cam sedih . ramai kawan2 skola saya yg da nak tunang n kawen .
especially tahun ni --> tahun 2010
best ke kawen tahon 2010 ? nape x tahun 2012 je ? opppssss :D hahaa!

tau tak 10.10.2010 nanti jatuh pada hari ahad ? mesti ramai gler wat wedding ceremony time tu kan ? ujung minggu plak tu ? sekali je seumor hidop pada 10.10.2010 kan ? senang nak ingat . ye la . kalu lelaki tu kengkadang they all mane nak ingat anniversary kawen sendri kan ? hahaa :D

just ...
nak tau ...
umur 24 ni tua sangat ke ekh ? nape sume da nak kawen ? salah ke saya nak kawen lambat sket ?
actually ...
YUP! memang ade passion nak kawen . tapi dalam 30% je baru . sebab utamanya nak carik duit dlu . itu yang penting . yela . lain orang lain kehendaknye . --> rambut same hitam , hati lain2 . tapi skang ade yg da highlight n color rambot . thats why la kte x leh nak cakap ape . kalu da jodoh , kawen la :D kate owang tua2 da sampai seru nak bina masjid kan ? :D

so , saya rase cam nak kawen umor 28 laa . ok x ? sebab rase cam mase tu da stabil dr segi kewangan dan pekerjaan kot ? ntah la :D

walauapepun , nak gak cakap congrates kat kawan2 saya yg da nak kawen n yang da kawen .

x lupe gak kat rakan2 blogger saya yg da nak kawen n da kawen .
syabas sebab saya rasakan anda kuat untuk harungi alam perkahwinan :D



Love u guys! XOXO!

11 comments:

nareiQa said...

kawen :D

Naiemz said...

tarikh itu sekadar tarikh...

Nor Hayati B. said...

x sabar nak kawen..hahahah.. (gatal!!)

Aizat Si Lipan said...

pempuan sesuai kawen awal kot..

Intan Syafiqah said...

k.afiqq klu da nk kawen jemput taw~ hehe

Anonymous said...

syg..24 yrs old is suitable age to get marry (for ladies). hehe. time u dh tua nanti anak u dh besar leh jage if u sakit2. if u kawen lmbt, nanti u tua anak u kecik2 lg. hehe.

but if u say u want to marry when u r stable thts good for u in term of finance security. so xdelah nanti u fenin2 fikir pasal finance kn. so go2 syg! i alwiz be there for u.

u should be by my side on my wedding ok syg. love u. xoxo!!!

huda salleh (ur bbf)

nareiQa said...

huhuu :D
sonok tahun ni banyak mamam nasik minyak :D
XOXO!

rash said...

kite hanya bule merancang tp allah yg menentukan nye..
mcm rash dulu budget kawen umur 28thn..
tetiba jodoh dtg when 1 was 26 ^^
huhuhu..

nareiQa said...

yup la rash :'(
we just planning it :D

Anonymous said...

gatal je kak afiq ni..:p
-aiza aka adik awk yg cntik :p -

nareiQa said...

zaleha , saya tau awak tu yang nak kawen cepat :D