Monday, February 8, 2010

Blogwalking? Awesome! --> (SAYA BUDAK BARU BELAJAR)

I LOVE YUOLLS BLOG   :D


Hi there! Last time I feel so bored with my blogger. I really dunno what I can do with my blogger and I dunno how to make fwens with blogger. Then, one of my fwens in blogger said about blogwalking. Actually I dunno what is the exactly means by blogwalking.

But, now I realize, after I made some researches (owh peliss, perlu ke reseach about blogwalking :D huu) So, blogwalking is “terjah menerjah” between one blog to another blog. OMG! Their blog is really nice! Cool ! I feel excited while I've drop a visit to their blog! Nice to see on my eyes! I forgot my facebook already! What I notice while blogwalking, we can make a new fwens, a new followers, a new blog page, a new … so on :D

I feel that we can express how we feel on the blog. I know how’s their life out there, even thought I do not know who they are, what they do, where they live ?

I just know from them is : they are really love blogger, so do I !

I’m not alone now, BUT : I have fwens who follow me I and I’ll follow them back :D

I really appreciated yuolls blogger!
Love yah! XOXO! :D



7 comments:

nareiQa said...

saya harap anda semua tidak ketawakan saya :D

SAYA BUDAK BARU BELAJAR :D

Intan Syafiqah said...

go k.afiq go!.. best kan bloging ni. Kite rase puas aty bile dapat siapkan 1 entry. walaupun entry to merapu tah pape ntah tapi bile dpt siap 1 entry rase best sgt hehe

Why not k.afiq blogwalking kat sini http://redmummy.com/
and http://c33ram00n.blogspot.com/
it might be insipre you =) peace

nareiQa said...

thanks intan :D
i'm really proud of ur work :D

keep it up!
Love yah!
XOXO! :D

myQza said...

salam.

nuffnang merupakan salah satu syarikat pengiklanan.

boleh lawat di nuffnang.com.my

daftar dan pasang iklan di blog.
Pasal duit itu bergantung kepada usaha sendiri. tiada jalan mudah rite?

maksud cara 1 ialah : kemaskini blog selalu. sekurang2nya ada entry baru setiap hari.

maksud cara 2 ialah : jika kita mahu pengunjung ramai ke blog kita, 5-6 jam sekali buat entry baru pun tidak mengapa.

maksud cara yg ke 3 : blogwalking. follow blog mana yg di rasa menarik. tinggalkan komen. InsyaAllah, mereka akan datang membalas lawatan seperti yg aku sedang lakukan sekarang :)

TQ singgah blog aku!

nareiQa said...

si tedi :D
thanks cuz sudi datang melawat :D

n of course ur info is very good for me :D

btw , kucen awk sangat cumil :D
rase mahu peluk beliau :D

Nur -al- Ain said...

Blog la best dude.. Huhu.. Say no to facebook.. Yahudi tu.. Haha.. Hepy blogging!

nareiQa said...

thanks ain :D
u've got nice blog too :D