Saturday, February 20, 2010

Siapa Penderma McD ?

Bulan February :D
hi yuolls . adakah anda gemar hang out kat McD ?
kalu lapar ade x terbayang McD ?
soklan --> tau x siapa penderma McD ?
jawapan --> ANDA ! (dan saya) :D

bulan ni saya banyak menghabiskan duit di McD Teluk Intan . Xtau nape . Maybe because of their prosperity ?  Yela , soon their product prosperity will be gone kan ? dah tu nak kena tunggu Chinese Nu Yah tahon depan plak :D so , thats why la saya banyak abehkan mase di McD pada bulan ni . da berpuluh2 ringgit perabih . tu tak termasok bayaran saya membelanja kawan2 saya di McD tu lagi ? huuh ! abih duit :D hahaa!

penah impian saya nak bukak satu restaurant McD kat Tanjung Malim sebab kat situ xde McD lagi . eceeh! da siap carik port lagi tu ! punye la semangat :D tapi -->
thats only my dream n my hope .

TAU DAH :'(
mesti x tercapai kan ? ye la . nak bukak satu cawangan McD tu kene ade 1 juta hingga 3 juta taw ? tu x termasuk advertisement die lg n macam2 lagi . lain la kalu u guys click nuffnang saya banyak2 . maybe boleh terlaksana impian tu :D hahaaa!

so sesape yg berminat cam saya gak nak menjalankan business McD , bleh la click link kat bawah ni ekh :D

just wanna share knowledge n give info to yuolls :D


penderma McD :D


ini saya sedang update blog di McD cuz broadband prob :'(



ni kat McD Teluk Intan , Perak .
i'm lovin it <3
parappapappa :D


9 comments:

nareiQa said...

adakah anda penderma McD juga ?
XOXO!

Aini said...

huhu sila jauhkan air mcd itu dari laptop.. seram tgok, kang tumpah naya je.. =)

mie said...

double properity satu!!!
heheheee

nareiQa said...

hahaa!
aini : saye pon seram , baik saya letak air mcd tu jaoh2 :D
mie : nanti sy anta ok :D

.millalara. said...

setiap kali balik rumah nenek kat bagan dato,, mesti singgah mekdi teluk intan ni haaa :)

dabel posperiti set je dah rm19.. sungguh pendrema kan.. huuu~

ida59 said...

sy tersentap dgn fakta anda..anda jgn menyentapkan jiwa yg kecil ini..coz ko baru belanje aku mcD..dan scr x lgsug aku dah hbiskan wit ko..uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

nareiQa said...

haha :D

millalara : haha . McD teluk intan memang best :D kan kan kan ?

ida : haha . aku da banje ramai la . bukan ko je :D

fndrocka said...

blum kira kos lain,mcd punya pekerja lagi terlatih dari lain2 franchise ..

nareiQa said...

huhhuu fndrocka , seram je nak jadik owner McD , tp ble da dapat jadik owner die , kaya gaban la nanti ekh :D