Tuesday, March 9, 2010

Mari Join Contest Teka Di Mana Itu Bola ? :D

Hye Bloggers , jom join contest teka kat mane bola tu berada nak ? Jangan risau . Senang sangat2 contest ni kalu yuolls nak tau . JUST TEKA SAHAJA ! Mane la tau kalu ade rezeki kowang nak menang dalam contest ni ye dak ? So , ape yang kowang tunggu lagi tu ? Jom la join contest yang senang bagaikan kacang goreng ni . ADIAH ? Mesti la ade ! Tapi kalu anda nak tau ape adiahnye , tanye la kat tuan punye contest ni ekh . Tapi katanya ianya masih lagi di rahsiakan . Suspend kan ? :D

Ok , Perhatikan Gamba Kat Bawah Ni !
Mane Satu Kedudukan Bola Tu Ekh ?
Hanya DUA Jawapan Dibenarkan Ye :D
Kalau Jawapan Saya : B atau C

Jadi anda pon da ade jawapan anda sendiri ? Haaa , elok sangat la tu . Kalu nak join , boleh la wat entry pasal contest ni kat blog anda macam yang saya wat ni . Anda boleh la tengok terms n conditions contest tu kat link bawah ni ekh :D

TARIKH TUTUP : 15 March 2010

Saya tau mengenai contest ni dari link :

Pastu saya kelik2 link kat bawah ni :

P/S : Jika anda dapat info mengenai contest ni daripada saya , anda jual la nama saya kat tuan punye contest tu ekh . nama saya : nareiQa . babai . :D

SAYA XOXO YUOLLS !

5 comments:

nareiQa said...

Jawapan saya B atau pon C . Anda plak ? Huhuu . Saya baru pertama kali masok contest kat blog . Excited looorrr :D

saya_arief said...

bola da xde lam cage 2..haha..

nareiQa said...

ye ke . abeh camne ni ? huhuu :D

mie said...

ok!!
contest approved...

nareiQa said...

tq encik mie :D