Saturday, March 27, 2010

DAK TEDI BUAT CONTEST : Bila Dak Itam Berdialog :D

Hi yuolls . nareiQa masuk pertandingan lagi ! Pertandingan kucing oleh tuan punya kucing yang mempunyai banyak ekor kucing . huahua . ok bloggers . jika yuolls nak masuk jugak , tentu boleh ! cuma pergi ke blog tuan punya contest itu :
--> Kadangkala Diam Itu Adalah Lebih Baik
tarikh tutup : 16 April 2010
CEPAT ! Masuk jangan tak masuk ! Kalau tak masuk , yuolls rugi . Sebab hadiahnya sangatlah lumayan ! Teruja ! Teruja ! Teruja ! Saya MAHU !!


Ok , tak mahu berkata banyak , mahu segera jawab semua soalan dan mengikuti semua syarat2 yang ditetapkan oleh tuan empunya blog dan pihak penajanya ok :D








Q1. nareiQa perlu merekacipta dialog di 2 keping gambar Dak Itam :
(click pada gambar untuk tumbesaran)



Q2. sebab musabab mengapa nareiQa berkunjung, membaca dan mengomen di Kadangkala Diam Itu Adalah Lebih Baik :
: sebab sesiapa pun yang membaca entry2 Dak Tedi , akan merasakan yang mereka ialah rakan sekelas , sepejabat , serumah , setadika ,  sepupu , seakak , seadik , sepapat dan se se se yang lain dengan Dak Tedi , padahal kami semua tak pernah jumpe beliau . Tapi merasakan dekat dan rapat dengannya melalui entry2 yang di paparkan . Itu lah keistimewaan beliau .
: sebab kesemua entry2 dari 
air tangan beliau sangat senang masuk ke dalam otak pembaca2 . RINGKAS . TERKINI . PADAT . INFORMASI . CEPAT . MESRA . BETUL (ehh? macam pernah dengar la pulak) Jadi , kesemua inilah yang pembaca mahukan !! Tahniah Dak Tedi :D



Q3. tajuk entry yang paling berkesan :
owh , soalan ini susah amat ! mengalahkan soalan kimia SPM ! sebab semua entry beliau best2 belaka ! tapi . akhirnya nareiQa memilih entry ini :
--> Aku Memang Tidak Puas Hati
sebab dengan entry ini lah nareiQa mengenali Dak Utih dan entry ini sangat somel serta kiut ! dan hanya entry ini yang nareiQa pernah tunjuk kat rakan baik nareiQa mengenai Dak Utih yang nakal .


Q4. perkara atau isu :
owh . nareiQa rasakan yang Kadangkala Diam Itu Adalah Lebih Baik sudah cukup lemak krimer susu sejat F&N dan disukai ramai . kan . kan . kan . tapi apa kata Dak Tedi ceritakan juga mengenai teman lelaki mu . teringin mendengarnye :D huhuu . Dan blog itu akan lebih menarik , tertarik dan Dak Tedi memang da bomb !

Q5. lengkapkan slogan :
nareiQa mengharapkan Kadangkala Diam Itu Adalah Lebih Baik tidak seperti tajuknya yang mengatakan kadangkala diam itu adalah lebih baik . kerana jika ianya diam , sunyilah dunia bloggers ni tanpa entry2 comel hasil nukilan Dak Tedi . i'm proud of u . nareiQa sayang kamoo :D


Ok . Done ! Tata :D

4 comments:

nareiQa said...

kata2 terakhir : berharap supaya entry ini bertuah :D

myQza said...

nareiQa,
terima kasih atas sokongan denga menyertaan pertandingan ini.

Penyertaan kamu di terima,

Terima kasih!:)

nareiQa said...

ok dak tedi : x sabar :D

♥S@R@♥ said...

salam singgah
good luck ;)