Thursday, July 25, 2013

Burger Hijau Tanjung Malim :)




hi . malam ni actually nak cerita pasal wedding progress . nak cerita pasal DOORGIFT . da esaited dok nangkap gambaq doorgift . tetiba cable usb untuk sambungkan nfon ngan pc da rosak . aigooo . putus semangat nak hapdate blog . 

so , saya pon ubah topic . topic apa ? topic makanan la ye dak . tapi makanan ape ? makanan barat . iaitu Crabby Patty . hewhewheww ^_____^

nama kedainya LOVEATS , Tanjung Malim . dekat dengan UPSI .

burger yang nak saya share ni sangat berlainan dengan burger yang terdapat di daerah Tanjung Malim ini , ianya bewarna hitam . ya , rotinya bewarna hitam , urmmm atau pun bewarna hijau lumut macam tu . nampak sangat horror dan scary untuk ditelan . tetapi percayalah . sangat sedap . hoyehh hoyehh :D

saya da pernah pergi empat kali , tapi pernah makan dua kali . muahahaa . macam mana tu ? owh oke , ceritanya kali pertama pergi dapat makan . kali kedua pergi , burgernya sudah habis kerana pada ketika itu mereka hanya dapat membuat 200 keping patty sahaja , jadi bila masuk pukul 8.30pm , burgernya sudah abes , sedih . kali ketiga pergi pon tak dapat makan lagi kerana masa tu saya pergi awal pukul 4.30pm macam tu , dek kerana terlalu lapar jadi saya tidak mahu menunggu restaurant tu bukak , jadi saya pergi makan satay . yummm . kali ke empat pergi dapat makan sebab pergi pon dalam nak dekat pukul 7.00pm bersama rakan rakan untuk berbuka puasa ketika itu saya puasa ganti . muahahaa :D

dua kali pergi , sekali makan burger daging , sekali makan burger ayam :)

pertama order The Black Pearl (meat) SET . set beerti termasuk air soft drink (gelas besar) beserta fun fries ciptaan LOVEATS itu sendiri . sangat yummy . bagi saya The Black Pearl sangat sedap , bagi penggemar daging iaitu meat lovers , you should try it . awesome sangat . rotinya lembut dan dangingnya sangat besar . sangat puas makan . beserta sos yang sangat sedap . ini The Black Pearl saya . rege dalam RM17+ sahaja .


kali kedua dapat makan di sini , saya memilih ayam pula , tak silap namanya Extraordinary (chicken) , saya ambil SET juga . haruslah set , kalu tak mau makan sambil tercekik sebab tade air . kihkihkihhh . owh , btw ayamnya sangat pejal dan sangat puas makan . cuma saya agak muak sedikit kerana ada telur . fyi , untuk burger ayam ianya terhad , cuma ada dua jenis jika tak silap saya . dan keduanya disertakan dengan telur . rege saya makan adalah RM18+ sahaja .


jadi , bagi saya saya lebih gemarkan daging . sudah pasti apabila saya datang kembali , saya akan order daging yang pastinya . ekekee :)

jadi , jika semua nak merasa burger ni boleh la datang di Tanjung Malim . ini facebooknya ---> LOVEATES .

jom layan sikit gambar gambar yang di ambil oleh facebook mereka ini :)







oke , itu sahaja review saya pada kali ini . tak dapat komisyen pon promote burger ni . cuma suka nak beritahu yuolls tentang kesedapan burger ni . hihii . jadi , jemput la singgah Tanjung Malim , Perak , untuk merasa burger yang lain dari yang lain ini . anda pasti takkan kecewa kerana ianya bukan sembarangan burger . muahahaa ^_____^






No comments: