Thursday, July 18, 2013

Make Over Dinding Rumah dengan Design yang Gorjesss Yuolls :)






holaaa :)



Nadia sedang mencari 3 buah rumah di kawasan Kuala Lumpur, Selangor atau Lembah Klang untuk di makeover dengan begitu gorjes dan setiap satu makeover bernilai RM500 yang mana sepenuhnya ditaja oleh Wall makeover by Na!



gila cakap tak best ? best woooo :)

tapi bukan boleh main join je . ada syarat-syaratnya :)

1. Like facebook fanpage Wall makeover by Na ---> sini.

2. Like facebook fanpage nadiafarahida ---> sini. 

3. Pilih salah satu gambar design dari facebook fanpage Wall makeover by Na yang kita berkenan untuk buat dekat rumah kita.

4. Buat 1 entry di blog kita, attachkan sekali design yang kita dah pilih siap-siap dari facebook fanpage Wall makeover by Na tadi dan sambungkan ayat dibawah ini :






saya pilih yang ini :)


cantik gila . gila pon tak cantik camni ^____^


" Saya nak www.nadiafarahida.com memilih rumah saya untuk dimakeover oleh Wall makeover by Na dengan design pilihan saya ini kerana .........................."

1. Alhamdulillah saya baru sahaja membeli rumah teres satu tingkat di Tanjung Malim , Perak. rumah tu saya belum duduk . InsyaAllah saya akan duduk rumah tu selepas tawen . hihii :)

2. InsyaAllah saya bakal mendirikan rumahtangga pada akhir November 2013 ini . jadi boleh tak jadikan adiah ni sebagai adiah perkahwinan saya ? *tak malu* hewheww . takde laaa . terokkan perangai mintak adiah kawen -.-" . actually , selepas berkahwin kami akan berpindah ke rumah baru kami tu . jadi sebelum letak semua perabot bagai , memang langkah kanan sangat la nak mengecat dinding hall rumah kami tu dulu . kalau la dapat plak adiah camni . memang tersangat Alhamdulillah diucapkan . hikhikk :)

3. da termaktub hanya untuk kawasan Lumpur, Selangor atau Lembah Klang sahaja , yang kau gigih pi masuk Give Away ni pasaipa . hikhikk . tapi ada jugak pemenang untuk adiah stensils kannnnnn . kita tak kisah dapat adiah stensils pong sebab kita buleh mengerah tenaga bakal hubby kita mengecat dinding hall rumah kami tuuu . hahaa . gila gedik kau cakap cam budak mengada =.="

4. btw , saya pilih design pink campor putih tu memang kena sangat ngan jiwa raga sanubari saya yang memang menggemari warna pink . pink tu comel . comel oke . siyes kita tangkap cintan ngan design pink tu . hihii (korang jangan wat tangan di dada mata ke atas , kang kita sentap . hihii) designnya pon sangat abstract . macam kat dinding hotel . sangat elegant dan exclusive serta nampak cam rumah orang orang kaya *verangan* hihii .

5. memang nak sangat buat make over kat umah baru kami , nak beli sendiri kat Kak Na rase cam da lari budget . yela , mane nak kenduri tawen lagi , nak honeymoon lagi , nak beli perabot rumah lagi . semuanya perlukan ongkos . so , join la Give Away ni mane tau ade rezeki . hihii :)

gila panjang lebar kan penerangan , ini disebabkan oleh Nadia sendiri bitau yang kita boleh wat karangan essay 150 patah perkataan untuk reason ni *oke tipu* hewheww .

dan lagi satu , tarikh tutup penyertaan ni adalah pada hari ini , 18hb Julai 2013 . motipnya kita baru sedar dan check balik tarikh tutup penyertaan ni . terus taip laju laju sebab takot terLAMBAT . homai . homai . homai -.-"

sekian terima kasih . harap semua sudi baca . tengkiyu ^____^





No comments: