Saturday, August 3, 2013

Agihan Duit Raya :)

Semalam hari Jumaat bersamaan dengan 2nd August 2013 . Maka berakhir la seisi persekolahan untuk kanak kanak di sini untuk menyambut Hari Raya Aidilfitri . Mereka akan bercuti bermula 3rd hingga 13th August . Lama kan . Seronok la mereka . Hihii :)

Since semalam last berjumpa kanak kanak prasekolah , makanya perlu la berikan duit raya kepada mereka pada hari tersebut . Kerana mereka akan bercuti sekolah dan akan berjumpa kembali selepas Hari Raya :)

Saya dan kelik Cik Ni pon berilah duit raya kepada mereka , seramai 41 murid murid berumur 5 dan 6 tahun . Ada juga beberapa murid tidak hadir . Rugi wohhh tak datang hari terakhir seblom raya . Kan da takpat duit raya . Hewhewhewww :)

Ni duit raya yang saya agihkan kepada mereka :)



Harap mereka gembira . Selain saya , guru prasekolah Cikgu Sobri dan Cikgu Ros , Cik Ani dan pihak sekolah Cikgu Rusli juga memberi murid murid duit raya . Wuhhh . Seronok mereka kan :)

*Btw , teringat dulu pon happy sangat dapat duit raya . Beratus ratus . Kakak saya ada 3 orang , seorang beri RM50 , dah kumpul RM150 , belum kira yang lain lain beri . Hihii . Seronok sangat ^^

Ni seisi bergambar dengan jejaka jejaka hensem . Hihii :)









Taraaaa ...



Ni seisi Cik Nor dan Cik Ani :)



Hokeh ni versi ustajah :)



Oke last last lastttt . Hihii :)





Bye :)



posted from Bloggeroid

3 comments:

Marinah Baharuddin said...

kaaakkkk affiiiqqqq!!! nak gaaakkkk duit raya.. huhu..

Marinah Baharuddin said...

Kaaaakkkkk aaffiiiqqqq!!!! naaaaakkkk ggaaaakkkk duit rayyaaaaa!! huhu.. =D

nareiQa said...

nah seposen . hihii :)