Saturday, May 15, 2010

Oh My Gucci ! BEN ASHAARI Jadi Followers Saya !

OMG !
kali ini terjerit . terkejut semua isi rumah ! okey , nareiQa tipu ! isi rumah di sini hanyalah emak nareiQa . beliau hanya memandang kehairanan :D


Ben 10
DALAM BLOG SECUKUP RASA GARAM !
MAAAKKK !
nareiQa amat teruja !!


tetapi tidak apa . buat muka tak bersalah sahaja dengan kelakuan tersebut . kembali tersenyum kambing . tersengih bak kerang busuk . lebar je menyerongin sampai ke cuping telinga :D mata tertumpu ke screen laptop . dalam a couples of minutes i think (actually more than that . malu nak ngaku la tu )


sudah ! sudah ! sudah ! cepat betul print screen . aduuhh ! tu la modal kamo ye nareiQa . sikit2 print screen . print screen sikit2 . sengaja mahu memberitahu alam sejagat . tak baik menunjuk . Tuhan marah . hehee . mane ade nak menunjuk . sengaje je mahu memberitahu semesta alam . tulung la percaya okies yuolls :P


ini kejadian benar . tiada penipuan . saya ada bukti :D
mahu lihat ? buleh . buleh . mari lihat ini .

(sila klik pada gambar untuk tumbersaran)
beliau jadi Recent Visitors nareiQa :D
:
:
:
lagi best
lagi best
lagi best
:
:
:
WAH !!!
Jadi FOLLOWERS nareiQa La Pulak !!!

hello . hello . hello . sila tarik nafas dalam2 . sila bawa bersabar ok nareiQa . anda perlu faham . bukan anda seorang yang beliau pernah jadi Recent Visitors dan juga Followers . jadi tolong hentikan esaited anda itu . BAIKLAH ! Saya dapat terima kenyataan itu :D

OH TIDAAAKKKK ! Masih Tidak Percaya . OK ! Sila Percaya . Di atas buktinya . Takkan mahu CSI MIAMI selidik blog kamo kot :D huhuu :P

Thanks Encik Ben Ashaari sebab datang guling2 ke blog saya :D
Saya seronok sangat okies :D
Sudah . Sila babai Encik Ben :P
BABAI ENCIK BEN :D
SILA DATANG MELAWAT LAGI OKIES :D

1 comment:

nareiQa said...

huhuu . nak ucap mekasih kat yuolls yang datang melawat blog saya jugak . nareiQa appreciated yuolls okies :D